Oppdater din kundeerklæring

Er det lenge siden du har besvart på våre lovpålagte spørsmål? Har du mottatt en SMS om å oppdatere kundeerklæringen? Du finner den rette kundeerklæringen nedenfor. Takk for at du hjelper oss i dette viktige arbeidet.

Kundeerklæringer

Kundeerklæring banken (privat)

Kundeerklæring for deg som bankkunde, verge eller foresatt

Kundeerklæring banken (bedrift)

Kundeerklæring for deg som svarer på vegne av bedriften

Kundeerklæring Eika Boligkreditt

Kundeerklæring for deg som har lån til oss via Eika Boligkreditt (velg "Gå til signering")

Kundeerklæring LBkredittkort

Kundeerklæring for deg som har LBkredittkort og smålån fra Eika Kredittbank

Hvorfor skal du svare på kundeerklæringen?

For å hindre hvitvasking, terrorfinansiering og ID-tyveri er vi forpliktet av myndighetene til å vite hvem du er og hvordan du bruker banken. Dette inkluderer hvor dine økonomiske midler kommer fra, og for eksempel overføringer til eller fra utlandet.

Hvitvaskingsloven pålegger banken å innhente opplysninger om deg som kunde slik at vi kan ivareta dine økonomiske interesser, samtidig som vi ivaretar vårt samfunnsansvar.

Alle spørsmål må besvares korrekt og i henhold til din bruk av bankens tjenester og produkter. Oppdater din besvarelse hvis bruken av banken endrer seg.

Ta kontakt med din personlige rådgiver dersom du har spørsmål.

Frist for gjennomføring er 7 dager fra mottatt SMS / e-post.

Ofte stilte spørsmål