Bilde av boligfelt på Brekstad mot Wiklem

Tilbakemelding og klager

Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss, slik at vi stadig kan forbedre oss. Takk for at du er vår kunde!

Send klage

Hvordan gi tilbakemelding

Ring oss

Dersom du ikke er fornøyd med oss kan du ringe oss på tlf. 35 06 09 00 eller ringe din personlige rådgiver. Din personlige rådgiver vil da prøve å ordne opp med en gang.

Send klage/ tilbakemelding

Du kan benytte skjema for klage og tilbakemeldinger på denne siden for å sende oss en henvendelse. Når vi har mottatt den blir den behandlet så raskt som mulig!

Gå til finansklagenemnda

Om du skulle oppleve at din klage ikke fører frem i banken, kan du ta kontakt med Finansklagenemnda.

Ta kontakt med oss

Selv om vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene, kan det likevel oppstå forhold som gjør at våre kunder ikke er fullt ut tilfreds. Dersom dette er tilfelle, ønsker vi gjerne å høre dine tilbakemeldinger.

Dersom du ikke er fornøyd kan du ringe oss på tlf. 35 06 09 00 eller ringe din personlige rådgiver. Du kan også kontakte oss på firmapost@sparebankendin.no

Hvis du etter dialog med oss eller kundeansvarlig velger å rette en formell klage, skal denne framsettes skriftlig på bankens klageskjema. Skjemaet finner du her, eller du kan få den tilsendt per post eller e-post.

Skjemaet returneres til banken pr. post eller personlig i banken med nødvendige opplysninger om eventuelle vedlegg for å dokumentere klagen. 

Vi sender deg en skriftlig bekreftelse på at klagen er mottatt, samt en indikasjon på forventet behandlingstid. Bekreftelsen skal sendes innen en uke etter at den formelle klagen er mottatt. Alle formelle klager skal besvares skriftlig av banken, og avgjørelser som ikke gir den som klager fullt medhold, skal begrunnes. Dokumentasjon vedrørende klagen oppbevares i 5 år etter at klagebehandlingen er avsluttet. 

Dersom klagen gjelder forsikring, kredittkort, leasing eller andre produkter som banken har formidlet på vegne av andre tilbydere, vil den som klager bli henvist til produktselskapet. 

Gå til finansklagenemnda

Om du skulle oppleve at din klage ikke fører frem i banken, kan du ta kontakt med Finansklagenemnda.

Kornåker Ørland

Gjelder klagen en av våre samarbeidspartnere?

Ta direkte kontakt med produktselskapet

Dersom din klage gjelder forsikring, kredittkort, leasing eller andre produkter som banken har formidlet på vegne av en samarbeidspartner, vil du kanskje bli henvist til produktselskapet.

Samarbeidspartnere