Oppdatering av kundeerklæring

Dersom du er kunde i banken og har et LOKALBANK-kredittkort, så vil du motta en e-post og SMS med informasjon om dette. Beskjeden som blir sendt ut beskriver hva du skal gjøre, og hvordan du gjør det. Alle finansforetak er lovpålagt å jevnlig spørre om hvordan du bruker tjenestene.

Du kan allerede nå oppdatere din informasjon på følgende vis:

  • Gå inn på lbkredittkort.no
  • Trykk på menyen oppe til høyre. Under "Innloggede tjenester" velg "Kundeerklæring fra Eika Kredittbank"
  • Trykk på "Logg inn" og logg inn med BankID
  • Trykk på kundeerklæring under "Dine oppgaver"
  • Trykk deretter på "Besvar kundeerklæring" og fyll ut skjemaet
  • Når kundeerklæringen er fullført vil det stå "Takk for hjelpen" på den sisten siden.

Hvorfor må du svare på dette?

Endringer i hvitvaskingsloven stiller strengere krav til oss om bank slik at vi ikke skal bli utnyttet til hvitvasking og terrorfinansiering. I praksis betyr dette at vi må innhente, vurdere og dokumentere informasjon om alle våre kunder.

Lurer du på noe?

Ved spørsmål, ta kontakt med Eika Kredittbank på tlf. 915 09 312

Åpningstider er mandag til fredag fra kl. 08-16.

Lurer du på noe om kredittkort?

Kontakt Lokalbank Kredittkort direkte for spørsmål rundt ditt kredittkort, eller for å søke om nytt kort.

91509571

Mail til LOKALBANK Kredittkort