
Support
Her finner du svar på det meste av det du måtte lure på.
Trenger du hjelp til å komme i gang?
Ta kontakt med banken.
Trenger du teknisk support ved bruk av Digital safe?
Send en e-post til support.
Vanlige spørsmål om Digital safe
Hvordan skiller Sparebanken DIN digital safe seg fra andre tjenester?
Du kjenner helt sikkert til eller bruker ulike tjenester og leverandører til å lagre informasjon. Men nå får du samlet alt et sted, og det trygt med BankID innlogging.
Hva kan jeg lagre i digital safe?
Egentlig alt.
Hvordan deler jeg viktig informasjon med andre i digital safe?
Du kan invitere din partner/ektefelle som da kan få tilgang til viktige mapper, da må du taste inn deres personnummer, og følge prosessen videre. Dette gjør du under “mine sider”.
Hvordan kan etterlatte få tilgang til min informasjon i digitale safe om noe uventet skulle skje, eller jeg faller fra?
Med tjenesten Fremtiden i Digital safe, så vil dine nærmeste få informasjon om at du har viktig informasjon tilgjengelig i digital safe. De rettmessige etterlate vil få tilsendt introduksjon om hvordan få tilgang. Denne tilgangen legger du inn på "mine sider".
Kan jeg få tilgang til mine lagrede dokumenter fra PC?
Ja, du kan laste opp filer på nettet, ved å logge inn til “mine sider" fra din PC/MAC.
Må jeg være kunde i banken for å ta i bruk Sparebanken DIN digital safe?
Ja du må være kunde i Sparebanken DIN. Er du ikke kunde i banken, kan du bli det her. Skulle du mot formodning ikke kunne bli kunde grunnet bankens retningslinjer for kundeforhold, kan du få tilgang til tjenesten via kundeforhold hos bankens samarbeidspartner og datterselskap DIN kompanjong AS.
Hvor trygg er tjenesten digital safe?
All informasjonen som lagres i digital safe er kryptert og trygt lagret med BankID innlogging. Dine data er trygt lagret i Norden i henhold til norske og nordiske personvernbetingelser.