Kundeundersøkelse

Årets kundeundersøkelse er i gang

Årets kundetilfredshetsundersøkelse av bankens privatkunder gjennomføres i disse tider. Vi er opptatt av hva dere kunder mener om oss og har engasjert Norsk Kundebarometer og Norstat til å gjennomføre en kundeundersøkelse for oss. Det er helt frivillig å delta på denne - men vi håper at du kan bruke noen minutter på å gi oss en tilbakemelding.

Vi ønsker hele tiden å utvikle både våre produkter og tjenester ut fra de behov dere kunder har, derfor vil svarene fra dere hjelpe oss til å gi dere en enda bedre kundeopplevelse med oss som bank. Norstat er derfor engasjert slik at vi kan få din tilbakemelding på en systematisk og helhetlig måte.

Et utvalg av av våre kunder vil i løpet av tiden som kommer motta en e-post med invitasjon til å delta i undersøkelsen fra Norstat. Undersøkelsen er anonym, hvilket innebærer at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva den enkelte har svart. Analysene av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS.

For oss i Sparebanken DIN er gode kundeopplevelser særdeles viktig, og vi håper at du vil ta deg tid til å besvare vår kundeundersøkelse.

Når gjennomføres undersøkelsen?

Den starter nå onsdag 16. mars og vil vare i 2-3 uker.

Hvordan deltar jeg?

Et utvalg av våre kunder vil få tilsendt en epost fra Norstar med en invitasjon og en sikker lenke til selve kundeundersøkelsen. 
Du kan besvare undersøkelsen på alle enheter: PC/Mac, nettbrett eller mobiltelefon.

Hvor lang tid tar dette?

Det tar typisk 7-8 minutter.

Er jeg anonym?

Ja, du er anonym og undersøkelsen gjennomføres via en sikker lenke som ligger i eposten. Og din epost-adresse brukes kun ifm utsendelsen av undersøkelsen - deretter slettes også denne.

På forhånd takk for hjelpen!